Mootorid ja käigukast

Nelikveosüsteem

SsangYong Motor Company on Lõuna-Korea vanim autotootja ja on juba 65 aastat spetsialiseerunud maasturite tootmisele. Vähesed teavad, et Euroopa autotootjatest on pikem kogemus maasturitega vaid Land Roveril. Lõuna-Korea suuruselt neljas autotootja ei ole sajatuhandese aastatoodanguga globaalses mõttes suurtootja, kuid on uute mudelite toel kiirelt kasvamas. Korando nelikveosüsteem optimeerib jõujaotuse esi- ja tagarehvide vahel, tagades parima pidamise ja sooritusvõime. Nelikveolisel mudelil on ka 50/50 lukustatav nelikvedu, mida saab kasutada kiirusel kuni 40 km/h.

 

Mootorid

1,5-liitrise bensiinimootori võimsus on 163 hj, suurim pöördemoment 280 Nm. Bensiinimootor on saadaval 6-käigulise manuaal- või automaatkäigukastiga. 1,6-liitrisel diiselmootoril on võimsust 136 hj, suurim pöördemoment aga 324 Nm. Diiselmootorile on saadaval 6-käiguline automaatkäigukast.
 

 

Automaatkäigukast

Automaatkäigukast muudab sõitmise muretuks. Aisini valmistatud kuuekäiguline automaatkäigukast vahetab sujuvalt käike ja võimaldab head kütuseökonoomiat.

Juht saab valida kolme juhtimisrežiimi vahel (Normal, Sport ja Winter). Normal tagab sõidul säästlikkuse ja Sport rõhub sportlikkusele. Režiim Winter sobib talvetingimustesse, kui auto läheb liikvele 2. käiguga.

 

 

Manuaalkäigukast

Kuuekäiguline manuaalkäigukast pakub parimat sooritusvõimet ja madalat kütusekulu. Kergelt ja täpselt töötav käiguvahetus annab nauditava sõidukogemuse.