Piisavalt pöördemomenti igaks otstarbeks
Selleks, et Sind raskustest välja aidata ja alati rohkelt sõidurõõmu pakkuda, on Rexton varustatud 2,2-liitrise diiselmootoriga, millel on piisavalt pöördemomenti, et saaksid hoogsalt kiirendada või järelhaagist vedada. Uus 8-käiguline automaatkäigukast E-Tronic tagab sujuva käiguvahetuse ja kütusesäästliku sõidu erinevatel sõidukiirustel.
2,2 l diiselmootorSuurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 4000 p/min Suurim pöördemoment: 441 Nm, 1600–2600 p/min Töömaht: 2157 cm3 |
Ümberlülitatav nelikveduÜmberlülitatav nelikvedu võimaldab juhil ise valida, millal ta soovib süsteemi sisse või välja lülitada, lähtudes muutuvatest oludest sõiduteel või maastikul. Tänu sellele on nii sõiduohutus kui ka süsteemi efektiivsus märksa parem kui pidevalt töötava nelikveosüsteemi puhul. |
DiferentsiaalilukkHalbadest teeoludest tuleneva rataste tühipöörlemise korral diferentsiaal lukustub, et auto kohalt taas liikuma aidata. |
8-käiguline automaatkäigukast
Kiirelt reageeriv 8-käiguline elektrooniliselt juhitav automaatkäigukast vahetab käike sujuvalt ja vaikselt.
Sõidurežiimide valikusüsteem
Automaatkäigukasti juurde kuulub sõidurežiimide (normaalne, sportlik ja talvine) valikusüsteem, mis teeb sõidu ohutumaks ja laseb juhil auto sõiduomadusi vastavalt soovile ise muuta. Normaalrežiim hoiab tasakaalu säästlikkuse ja võimsuse vahel. Sportrežiim annab juhi käsutusse rohkem võimsust ning talvisel režiimil kasutatakse paigaltvõtul libisemise vältimiseks teist käiku.
Haagise vedamisvõimeRextoniga käib suure haagissuvila, hobutreileri, paadi või järelkäru vedamine lihtsalt ja vaevatult. Tänu tugevale redelraamile suudab see järel vedada kuni 3500 kg raskust haagist. |
Järelhaagise stabiliseerimisabiParandab sõidustabiilsust, tuvastades ja automaatselt stabiliseerides järelhaagise küljelt-küljele pendeldamist ja vänderdamist. |
Tugev kere
Rexton on ehitatud eriti tugevale aluspõhjale. Selle kerekarkass on valmistatud ülitugevast 1,5 GPa terasest.
81,7% autokere teraselementidest sisaldab ülitugevat suure tiheduse ja suure tõmbetugevusega terast. See tagab erakordse jäikuse ja suurepärase kaitse kokkupõrke korral, muutes auto siseruumi sõitjate jaoks äärmiselt turvaliseks.