Piisavalt pöördemomenti igaks otstarbeks

Selleks, et Sind raskustest välja aidata ja alati rohkelt sõidurõõmu pakkuda, on Rexton varustatud 2,2-liitrise diiselmootoriga, millel on piisavalt pöördemomenti, et saaksid hoogsalt kiirendada või järelhaagist vedada. Uus 8-käiguline automaatkäigukast E-Tronic tagab sujuva käiguvahetuse ja kütusesäästliku sõidu erinevatel sõidukiirustel.
 

 

2,2 l diiselmootor

Suurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 4000 p/min

Suurim pöördemoment: 441 Nm, 1600–2600 p/min

Töömaht: 2157 cm3

 

 

Ümberlülitatav nelikvedu

Ümberlülitatav nelikvedu võimaldab juhil ise valida, millal ta soovib süsteemi sisse või välja lülitada, lähtudes muutuvatest oludest sõiduteel või maastikul. Tänu sellele on nii sõiduohutus kui ka süsteemi efektiivsus märksa parem kui pidevalt töötava nelikveosüsteemi puhul.

 

 

Diferentsiaalilukk

Halbadest teeoludest tuleneva rataste tühipöörlemise korral diferentsiaal lukustub, et auto kohalt taas liikuma aidata.

 

 

8-käiguline automaatkäigukast

Kiirelt reageeriv 8-käiguline elektrooniliselt juhitav automaatkäigukast vahetab käike sujuvalt ja vaikselt.
 

 

Sõidurežiimide valikusüsteem

Automaatkäigukasti juurde kuulub sõidurežiimide (normaalne, sportlik ja talvine) valikusüsteem, mis teeb sõidu ohutumaks ja laseb juhil auto sõiduomadusi vastavalt soovile ise muuta. Normaalrežiim hoiab tasakaalu säästlikkuse ja võimsuse vahel. Sportrežiim annab juhi käsutusse rohkem võimsust ning talvisel režiimil kasutatakse paigaltvõtul libisemise vältimiseks teist käiku.

 

 

Haagise vedamisvõime

Rextoniga käib suure haagissuvila, hobutreileri, paadi või järelkäru vedamine lihtsalt ja vaevatult. Tänu tugevale redelraamile suudab see järel vedada kuni 3500 kg raskust haagist.

 

 

Järelhaagise stabiliseerimisabi

Parandab sõidustabiilsust, tuvastades ja automaatselt stabiliseerides järelhaagise küljelt-küljele pendeldamist ja vänderdamist.

 

 

Tugev kere

Rexton on ehitatud eriti tugevale aluspõhjale. Selle kerekarkass on valmistatud ülitugevast 1,5 GPa terasest.

81,7% autokere teraselementidest sisaldab ülitugevat suure tiheduse ja suure tõmbetugevusega terast. See tagab erakordse jäikuse ja suurepärase kaitse kokkupõrke korral, muutes auto siseruumi sõitjate jaoks äärmiselt turvaliseks.