Uuel tasemel sõidudünaamika

Elektrimootor ühendab vaikse töö ja stabiilse sõidu sportautoväärilise dünaamikaga. Mootori täisvõimsust saab kasutada kohe pärast paigaltvõttu ning aeglustamise ajal laeb regeneratiivpidurdamine auto akut, muundades kineetilise energia elektrienergiaks.

 

 

207 hj elektrimootor

Elektrimootor annab juhi käsutusse silmapilkselt 152,2 kW võimsust ja 339 Nm pöördemomenti, pakkudes võimsat ja dünaamilist sõiduelamust. Korando e-Motion on saadaval esiveolisena. Kiirenduseks nullist sajani kulub vähem kui 8 sekundit.

 

Regeneratiivpidurdamise reguleerimishoovad roolil

Sõidule lisavad vürtsi roolil otse juhi sõrmeulatuses asuvad hoovad, millega saab kolmest regeneratiivpidurdamise tasemest valida just selle, mis hetkel kõige paremini sobib.

Kõrgeima taseme kasutamisel aeglustab Korando e-Motion liikumist nii tõhusalt, et suurema osa ajast saab sõita vaid ühe pedaaliga ja piduripedaali peab vajutama ainult täielikuks peatumiseks valgusfoori ees.

 


 

Elektrooniline käiguvahetus

Elektriajamiga autol ei ole klassikalist käigukasti, sest selle asemel kasutatakse ühekäigulist mehhanismi. See lahendus ei suurenda sõiduki massi, ent kasutab kohe paigaltvõtust alates ära maksimaalset pöördemomenti. Traditsioonilise kujuga käigukangi käepidemel asub praktiline nooltega näidik, mis aitab vältida vigu õige käigu valikul, kui käigukang on parkimisasendis.