Tee vabadusse on põnev

Naudi põnevaid elamusi, mis jäävad meelde kogu eluks. Nelikveosüsteem kannab vastavalt tee- ja sõiduoludele hoolt veojõu optimaalse jaotamise eest esi- ja tagaratastele, tagades maksimaalse haardumise ja ohutuse. Mootor on tehtud võimsamaks ja varustatud uue turbolaaduriga, mis on eelkäijatest efektiivsem ning vähendab tänu sellele kütusekulu, parandades samal ajal kiirendust.

 

 

Diiselmootor E-XDI 220

Suurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 3800 p/min
Suurim pöördemoment: 441 Nm automaatkäigukastiga ja 400 Nm käsikäigukastiga.
Mootor: 2157 cm3

 

 

Diferentsiaalilukk

Porisel või lumisel pinnal võib mõni ratas libiseda või maapinnalt üles kerkida. Sel juhul paneb diferentsiaalilukk ühe telje mõlemad rattad pöörlema sama kiirusega, võimaldades autol haardumise ja veojõu taastada. Diferentsiaalilukk kuulub iga Musso põhivarustusse.

 


 

Valmis vedama kuni 3000 kg raskust haagist

Sõltuvalt mudelist ja käigukasti tüübist saab Mussoga vedada 2600–3000 kg raskust piduritega järelhaagist.

Piduriteta haagise suurim lubatud mass on 750 kg. Mussol on 215 mm kliirens ja Musso Grandil pisut suurem – 220 mm. Musso pöörderaadius on 5,91 m, mis on tõeliselt muljetavaldav tulemus.
 


 

Tagavedrustus

Musso viiehoovaline tagavedrustus. Telg on kerega ühendatud 5 varda abil, mida täiendavad keerdvedrud. See on ainus keskmise suurusklassi kastiauto, mille vedrustuses on kasutusel keerdvedrud – tänu sellisele lahendusele tagab auto sujuva sõidu isegi siis, kui teepind on ebatasane. Selline vedrustus sobib hästi maastikusõiduks ja pakub sõiduautole omast mugavust ka väiksema koormaga sõitmisel.

Musso Grandil on aga lehtvedrudega tagavedrustus. See aitab sujuvalt sõita ja suurepäraselt hakkama saada ka juhul, kui veetakse raskeid koormaid.