Oma klassi parim sõiduohutus – kompromisse tegemata
Tervelt 8 turvapatja* – see on suurim arv omas klassis – ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Ning selleks, et sõit oleks turvaline juba esimesest hetkest alates, on kõik viis istekohta varustatud turvavöö meeldetuletussignaaliga.
* Juhi põlveturvapadi ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.
![]() |
Intelligentne isekohanduv kiirushoidik ja sõiduraja keskel püsimise abisüsteemSõites intelligentse isekohanduva kiirushoidikuga (IACC) autonoomsel sõidurežiimil, aitab sõiduraja keskel püsimise abisüsteem (CLKA) autot oma sõidurajal hoida. CLKA-süsteem lisab sõidumugavust, aidates nii suurtel kui ka väikestel kiirustel autot oma sõiduraja keskel hoida, jälgides ette suunatud kaameraga sõiduraja eraldusjooni ning parandades vajadusel rooli asendit. |
![]() |
Kokkupõrkejärgne pidurdussüsteemTorrese elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi juurde kuulub kokkupõrkejärgne pidurdussüsteem, mis hoiab pärast esimest kokkupõrget ära võimalikud järelkokkupõrked. |
![]() |
Pimenurgas tuvastatud sõidukiga kokkupõrke vältimissüsteemSee süsteem aitab automaatselt pidurdada, kui rajavahetuse ajal tuvastatakse kokkupõrkeoht pimenurgas asuva sõidukiga. |
![]() |
Tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liiklusega kokkupõrke vältimissüsteemKui tagurdamise ajal tuvastatakse auto taga küljelt lähenev sõiduk, kostab hoiatussignaal ja süsteem rakendab pidurid auto peatamiseks ja kokkupõrkeohu vähendamiseks automaatselt tööle. |
![]() |
Kaugtulede lülitusabiKui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks ja ohutumaks. |
![]() |
Autonoomne hädapidurdussüsteemSee süsteem aitab vältida või vähendada kokkupõrkeohtu, tuvastades aeglasemalt liikuvaid või teel seisma jäänud sõidukeid ning hoiatades juhti nende eest väikese ajavaruga juba ette. |