Oma klassi parim sõiduohutus – kompromisse tegemata

Tervelt 8 turvapatja* – see on suurim arv omas klassis – ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Ning selleks, et sõit oleks turvaline juba esimesest hetkest alates, on kõik viis istekohta varustatud turvavöö meeldetuletussignaaliga.
* Juhi põlveturvapadi ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.

 

Intelligentne isekohanduv kiirushoidik ja sõiduraja keskel püsimise abisüsteem

Sõites intelligentse isekohanduva kiirushoidikuga (IACC) autonoomsel sõidurežiimil, aitab sõiduraja keskel püsimise abisüsteem (CLKA) autot oma sõidurajal hoida. CLKA-süsteem lisab sõidumugavust, aidates nii suurtel kui ka väikestel kiirustel autot oma sõiduraja keskel hoida, jälgides ette suunatud kaameraga sõiduraja eraldusjooni ning parandades vajadusel rooli asendit.

 

 

Kokkupõrkejärgne pidurdussüsteem

Torrese elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi juurde kuulub kokkupõrkejärgne pidurdussüsteem, mis hoiab pärast esimest kokkupõrget ära võimalikud järelkokkupõrked.

 

 

Pimenurgas tuvastatud sõidukiga kokkupõrke vältimissüsteem

See süsteem aitab automaatselt pidurdada, kui rajavahetuse ajal tuvastatakse kokkupõrkeoht pimenurgas asuva sõidukiga.

 

 

Tagurdamisel tuvastatud ristsuunalise liiklusega kokkupõrke vältimissüsteem

Kui tagurdamise ajal tuvastatakse auto taga küljelt lähenev sõiduk, kostab hoiatussignaal ja süsteem rakendab pidurid auto peatamiseks ja kokkupõrkeohu vähendamiseks automaatselt tööle.

 

 

Kaugtulede lülitusabi

Kui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks ja ohutumaks.

 

 

Autonoomne hädapidurdussüsteem

See süsteem aitab vältida või vähendada kokkupõrkeohtu, tuvastades aeglasemalt liikuvaid või teel seisma jäänud sõidukeid ning hoiatades juhti nende eest väikese ajavaruga juba ette.