Kompromissitu hübriidtehnoloogia
Tänu Dual-Tech-hübriidsüsteemile sõidab Torres Hybrid tihti täiselektrilisel režiimil – kiirusega kuni 100 km/h. 1,5-liitrise bensiinimootori, elektrimootori ja e-DHT-jõuülekandesüsteemi vahel valitseb intelligentne sünergia. Torres Hybrid on varustatud elektrilise roolivõimendiga.
![]() |
Uue põlvkonna automaatne e-DHT-jõuülekanneTorres Hybrid lülitab automaatselt sisse ühe üheksast erinevast hübriidrežiimist, lähtudes juhi tegevusest autoroolis – näiteks võttes arvesse seda, kuidas vajutatakse gaasipedaali ja kui palju pöördemomenti on parajasti vaja. See tagab sujuva jõudluse, kontrollitud kütuse- ja energiakulu ning erakordse sõidumugavuse. |
![]() |
Regeneratiivpidurdamise süsteemTehnoloogia, mis laeb kõrgepingeakut, kui aeglustamise ajal toodetud energia on muundatud elektrienergiaks. See toimub juhul, kui vabastad aeglustamiseks gaasipedaali ning ka siis, kui vajutad lihtsalt piduripedaali. |
![]() |
Pidurid ja vedrustusPidurid: ventileeritavad kettad (ees), kettad (taga) Vedrustus: MacPhersoni küünalvedrustus (ees), mitmikhoobvedrustus (taga) |
Turvaline sõit koos haagisega
Juhul, kui haagis hakkab sõidu ajal küljelt küljele pendeldama, mõjutades roolimist ja suunastabiilsust, sekkub järelhaagise stabiliseerimisabi funktsioon ja aitab juhil kontrolli haagise liikumise üle taastada. Torresega saab vedada kuni 1300 kg raskust piduritega ja kuni 500 kg raskust piduriteta haagist.