Tee vabadusse on põnev

Naudi põnevaid elamusi, mis jäävad meelde kogu eluks. Nelikveosüsteem kannab vastavalt tee- ja sõiduoludele hoolt veojõu optimaalse jaotamise eest esi- ja tagaratastele, tagades maksimaalse haardumise ja ohutuse. Mootor on tehtud võimsamaks ja varustatud uue turbolaaduriga, mis on eelkäijatest efektiivsem ning vähendab tänu sellele kütusekulu, parandades samal ajal kiirendust.

 

 

Diiselmootor E-XDI 220

Suurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 3800 p/min
Suurim pöördemoment: 441 Nm automaatkäigukastiga ja 400 Nm käsikäigukastiga.
Mootor: 2157 cm3

 

 

Diferentsiaalilukk

Porisel või lumisel pinnal võib mõni ratas libiseda või maapinnalt üles kerkida. Sel juhul paneb diferentsiaalilukk ühe telje mõlemad rattad pöörlema sama kiirusega, võimaldades autol haardumise ja veojõu taastada. Diferentsiaalilukk kuulub iga Musso põhivarustusse.

 

Valmis vedama kuni 3500 kg raskust haagist

Sõltuvalt mudelist ja käigukasti tüübist saab Mussoga vedada 2600–3500 kg raskust piduritega järelhaagist. Piduriteta haagise suurim lubatud mass on 750 kg. Musso kliirens on 220 mm.

 

Tagavedrustus

Mussol on lehtvedrudega tagavedrustus. See aitab sujuvalt sõita ja suurepäraselt hakkama saada ka juhul, kui veetakse raskeid koormaid.